Targul De Turism al Romaniei si-a deschis portile
Postat de romaniaturistica
Data adaugarii: 21.10.2010 09:10
Judet: -
Localitate: -
Vizualizari: 2006
Manifestarea este organizată de Romexpo, sub patronajul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, şi se va desfăşura la Centrul Expoziţional ROMEXPO din Bucureşti în perioada 21-24 octombrie 2010.
Standul României, amenajat de MDRT şi situat la parterul Pavilionului central al complexului, promovează destinaţii româneşti sub însemnele brandului turistic naţional. La stand participă ca expozanţi Primăria Geoagiu Băi, Primăria Techirghiol şi Staţiunea Sărata Monteoru, câştigătorii etapei naţionale a concursului EDEN 2010 – Destinaţii de Excelenţă în turism acvatic, dar şi Primăria Horezu, câştigătorul din anul 2008 al concursului.
Pe durata manifestării, vizitatorii vor primi materiale promoţionale cu imagini reprezentative pentru cele 6 domenii prioritare promovate prin intermediul brandului turistic: natură, rural, cultural, balnear, city break şi activ/de aventura.
Totodată, vor avea loc seminarii privind modul de accesare al fondurilor europene în cadrul Programului Operaţional Regional: Axa 5.2 crearea/dezvoltarea/modernizarea infrastructurilor specifice pentru valorificarea durabilă a resurselor naturale şi pentru creşterea calităţii serviciilor turistice.
Aflat la cea de-a XXIV-a ediţie, Târgul de Turism al României reuneşte peste 140 de firme din 15 ţări, autorităţi publice, asociaţii patronale şi profesionale din domeniu, turoperatori, agenţii de turism, hoteluri şi pensiuni, pe o suprafaţă de 5.000 mp.
Standul României, amenajat de MDRT şi situat la parterul Pavilionului central al complexului, promovează destinaţii româneşti sub însemnele brandului turistic naţional. La stand participă ca expozanţi Primăria Geoagiu Băi, Primăria Techirghiol şi Staţiunea Sărata Monteoru, câştigătorii etapei naţionale a concursului EDEN 2010 – Destinaţii de Excelenţă în turism acvatic, dar şi Primăria Horezu, câştigătorul din anul 2008 al concursului.
Pe durata manifestării, vizitatorii vor primi materiale promoţionale cu imagini reprezentative pentru cele 6 domenii prioritare promovate prin intermediul brandului turistic: natură, rural, cultural, balnear, city break şi activ/de aventura.
Totodată, vor avea loc seminarii privind modul de accesare al fondurilor europene în cadrul Programului Operaţional Regional: Axa 5.2 crearea/dezvoltarea/modernizarea infrastructurilor specifice pentru valorificarea durabilă a resurselor naturale şi pentru creşterea calităţii serviciilor turistice.
Aflat la cea de-a XXIV-a ediţie, Târgul de Turism al României reuneşte peste 140 de firme din 15 ţări, autorităţi publice, asociaţii patronale şi profesionale din domeniu, turoperatori, agenţii de turism, hoteluri şi pensiuni, pe o suprafaţă de 5.000 mp.
Comentarii
Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni