România are 6 Destinaţii EDEN winner
Postat de romaniaturistica
Data adaugarii: 13.11.2014 08:11
Judet: BUCURESTI
Localitate: BUCURESTI SECTORUL 1
Vizualizari: 1387
Ultima modificare: 13.11.2014 08:44 De catre: administrator
În cadrul ediţiei de toamnă a Târgului de Turism al României, care se desfăşoară la Romexpo, în perioada 13-16 noiembrie 2014. ANT, va organiza conferinţa ”Proiectul EDEN și Destinațiile Europene de Excelență ale României”, la sala Balcescu (pavilion C6 etaj) vineri, 14.11.2014 de la ora 12.00, ocazie cu care se va prezenta Proiectul EDEN şi cele 6 destinaţii EDEN winner selectate până în prezent.
Toate cele 6 destinaţii EDEN, beneficiază de spaţiu de prezentare în cadrul standului Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT)
România a participat la toate cele şase ediţii ale concursului EDEN, Destinaţiile Europene de Excelenţă winner şi runer-up fiind următoarele:
- Anul 2008, tema turismul şi moştenirea locală intangibilă: locul I, Depresiunea Horezu, locul II Ţara Făgăraşului, locul III Ţara Vrancei, locul IV Ţinutul Neamţului, locul V Mărginimea Sibiului,
- Anul 2009, tema turismul şi ariile protejate: locul I, Parcul Natural Apuseni, locul II Rezervaţia Biosferei Delta Dunării, locul III Parcul Natural Vânători Neamţ, locul IV Parcul Naţional Buila-Vânturariţa, locul V Parcul Natural Lunca Mureşului,
- Anul 2010, tema turismul acvatic, locul I Staţiunea Geoagiu – Băi, locul II Staţiunea Techirghiol, locul III Staţiunea Sărata Monteoru, locul IV Staţiunea Covasna, locul V Staţiunea Mangalia,
- Anul 2012, tema turismul rural: locul I, Ţinutul Buzăului, locul II Drăguş, locul III Cârlibaba, locul IV Polovragi, locul V Perişani,
- Anul 2012, tema turismul şi regenerarea siturilor fizice, locul I Municipiul Alba Iulia
- Anul 2013, tema turismul accesibil, locul I – Jurilovca, locul II – Gheorgheni – Lacul Roşu, locul III Hotarul Frontului de Est, locul IV Şaru Dornei.
Destinaţiile clasificate pe locul I beneficiază de un film de prezentare, realizat de Comisia Europeană şi sunt premiate la Bruxelles în cadrul unei festivităţi. De asemenea, acestea sunt promovate în publicaţii europene şi pe site-ul EDEN www.edenineurope.eu, prin crearea unei pagini speciale. Toate destinaţiile, atât winner cât şi runner –up sunt incluse în Rețeaua EDEN la nivel naţional şi european şi pot deveni membre ale Asociaţiei EDEN.
Evenimentul are loc în cadrul Proiectului EDEN Romania – Promotion and Awareness Raising Campaign, co finanţat de Comisia Europeană.
Proiectul EDEN Romania – Promotion and Awareness Raising Campaign se va derula în perioada 1 ianuarie 2014 – 30 iunie 2015, beneficiari fiind toate destinaţiile EDEN desemnate până în prezent, şi va cuprinde urmtoarele activităţi: relizarea website –ului EDEN Romania, relizarea unei broşuri de promovare a destinaţiilor EDEN în format electronic şi tipărit, realizarea unei aplicaţii pentru dispozitive mobile care va include informaţii despre destinaţiile EDEN, realizarea de souvenir-uri EDEN, promovare în Austria prin organizarea unei conferinţe cu ocazia Târgului de turism de la Viena Ferien Messe din ianuarie 2015 şi invitarea destinaţiilor winner de a participa în cadrul standului ANT, promovare în România prin organizarea unei conferinţe cu ocazia târgului de Turism al României ediţia de toamnă 2014 şi invitarea destinaţiilor winner de a participa în cadrul standului ANT.
Bugetul proiectului este de 69.169,39 euro din care contribuţia Comisiei Europene este de 51.877,04 euro reprezentând 75 % din total, iar contribuţia ANT este de 17.292,35 euro reprezentând 25 % din totalul bugetului.
Comentarii
Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni