Muntii Carpati–potential turistic si strategii de valorificare, Cluj Napoca
Postat de romaniaturistica
Judet: -
Localitate: -
Data inceput: 08.04.2011
Data final: 10.04.2011
Vizualizari: 2665
Data adaugarii: -
Facultatea de Geografie din Cluj-Napoca, Catedra de Geografie Umană şi Geografie Regională, în colaborare cu Şcoala Clujeană de Geografie organizează: Sesiunea naţională de comunicări ştiinţifice
”Munţii Carpaţi – potenţial turistic şi strategii de valorificare”
Perioada de desfăşurare: 8-10 aprilie 2011 - Municipiul Cluj-Napoca.
Locul desfășurării: Facultate de Geografie, Str.Clinicilor nr.5-7, Cod poştal 400006.
Din perspectiva dezvoltării turistice, România a suferit multe transformări în ultima perioadă, din dorinţa de a-şi contura imaginea turistică la nivel european şi chiar mondial. Astfel, a fost lansat noul brand turistic al ţării noastre, "Explore the Carpathian garden", care a reprezentat, pentru un grup de tineri din cadrul Facultăţii de Geografie din Cluj-Napoca, un semnal de alarmă cu privire la imaginea turistică a Carpaţilor româneşti, conturând în sufletul fiecărui geograf dorinţa de a contribui cu ceva la îmbunătăţirea acesteia.
Această iniţiativă, îmbinată cu entuziasmul tinereţii ce ne caracterizează şi profesionalismul ce ne înconjoară prin cei ce ne încurajează în materializarea ideile noastre, în cazul de faţă, primul dintre aceştia fiind Prof. univ. dr. Nicolae Ciangă, a dat naştere proiectului intitulat: Munţii Carpaţi – potenţial turistic şi strategii de valorificare; sesiune naţională de comunicări ştiinţifice pentru studenţi, masteranzi şi tineri cercetători.
Acesta se doreşte a fi un eveniment cu caracter ştiinţific derulat la nivel naţional în rândul tinerilor cercetători cu scopul de a fluidiza schimbul de idei ce susţin dezvoltarea turistică a arealului carpatic.
Evenimentul se desfăşoară pe parcursul a trei zile, în care se propun următoarele activităţi:
-
expoziţii de fotografie cu inedite şi unice areale din Carpaţi, populare sau mai puţin cunoscute, fotografiile fiind colectate în urma unei campanii la nivel naţional în rândul tinerilor pasionaţi de acest domeniu dar şi de munte.
-
prezentarea lucrărilor ştiinţifice ale studenţilor (tinerilor cercetători) cu posibilitatea de premiere a trei dintre ele de către un juriu alcătuit din specialişti în domeniu, cu condiţia ca aceasta să reprezinte un prim pas în implementarea strategiei lor de valorificare a unui anumit areal din cadrul Munţilor Carpaţi.
-
aplicaţie de teren.
Acest eveniment este o invitaţie adresată tinerilor studenţi, masteranzi, doctoranzi pentru a-şi expunde ideile cu privire la arealul carpatic, având posibilitatea de a-şi alege una dintre secţiunile propuse:
-
potenţial turistic
-
amenajare turistică
-
elemente cuantificabile in turism: polaritate, circulaţie, flux.
-
strategii de valoficare turistică.
Comentarii
Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni